コンテンポラリーダンスと英語とねことパンの日々
    

Contemporary dance and Hoho-Do



A friend of mine has just asked me what kind of dance I do. Oh, yeah, my friends, yall must be very curious about that! My dance is something like that:
TOKYO COMPETITION 2004 DANCE & PERFORMANCE
Click the mpeg movie file on that page. I'm afraid I am not in it, but my dance is like creating any movement you like and anything goes on that stage!
You will see girls duo in it called Hoho-Do. I love them!!!


今、東京都写真美術館のギャラリーショップで、ほうほう堂のDVD+靴下を売っているそうです。
買いに行きたい!


コンポラファンの皆様はとうにご存知でしょうが、ただいま東京都写真美術館では、
10月1日〜11月13日まで「恋よりどきどき:コンテンポラリーダンスの感覚」インスタレーション展が開催中です。Check it out!


今年の東京コンペ#2ダンス&パフォーマンス部門は、去年の最終公開審査を観に行っていまひとつだったので、行きませんでした。
去年は、友達4人も連れて行ったのよ!


それにしても、ドイツから帰ってきてから、どうやら疲れすぎてうつっぽいです。沈没です。
かなりてきとーにこなしています。5年ぶりの海外旅行だったので、しょうがないかなあ。